Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Μουσική-Ταινίες-Βιβλία-Πολιτική

Αυτό είναι το προσωπικό μου μπλογκ. Το διαδικτυακό μου σημειωματάριο.  Ο χώρος για να γράφω ό,τι θεωρώ τόσο ωραίο και αξιοσημείωτο ώστε να πρέπει να μοιραστώ οπωσδήποτε μαζί σας. Ο τίτλος αναφέρει ξεκάθαρα τις αγαπημένες μου ασχολίες. Οι οποίες είναι και διάφορα άλλα πράγματα που πάνε κι έρχονται, όπως οι γάτες και γενικώς τα ζώα και κυρίως τα αδέσποτα, η τέχνη εκτενέστερα σε όλους τους τομείς της, τα "ανέκδοτα" περιστατικά, οι αναμνήσεις, όπως και οι διάφορες ιστορίες που μου έχουν συμβεί ή μου έχουν διηγηθεί κατά καιρούς και είναι τόσο ωραίες. 

Να σας πω όμως πρώτα δυο λόγια για την αφεντιά μου.

Λέγομαι Νίκος Ορφανός. Είμαι ηθοποιός και ενίοτε σκηνοθετώ. Είμαι ένας προλετάριος με μηδαμινά περιουσιακά στοιχεία. Μετά 26 χρόνω ατελείωτης δουλειάς, χωρίς ασωτίες και σπατάλες, έβγαλα ελάχιστα έως καθόλου χρήματα. Αντιλαμβάνεστε ότι είμαι κάπως αποτυχημένος. Από την άλλη η περιουσία μου είναι βασικά κινητής φύσεως: είναι οι δίσκοι μου, τα σιντί μου, τα βιβλία μου, η ταινιοθήκη μου, οι γάτοι μου, κάτι παλιά συναισθηματικής αξίας ρολόγια, κάτι φωτογραφικά αρχεία, αλλά και κάτι άυλα πράγματα, όπως κάποιες πολύτιμες αναμνήσεις, κάποιες γνωριμίες με σπάνιας αξίας ανθρώπους, κάποιες ωραίες κουβέντες που μου είπαν σε ανύποπτες στιγμές.
Και φυσικά η σύζυγός μου και ο γιόκας μου που είναι οι βασικοί λόγοι για να είμαι ζωντανός. 

Μεγάλωσα σε μια γειτονιά λαϊκή στον Άη Γιάννη το Ρέντη. Ο ένας μου παππούς ήταν από την Κρήτη και ο άλλος από την Ευρυτανία.  Άσκησα κάθε μορφή Υποκριτικής ως ηθοποιός, έπαιξα σχεδόν σε όλα τα είδη, θεατρικά και τηλεοπτικοκινηματογραφικά, εκτός από πορνό. Αρθρογράφησα σε τρία σάιτ, στα Protagon, The Machine & Rock your life. Υπήρξα βουλευτής με το κόμμα το Ποτάμι για εφτά μήνες. Η πολιτική προέκυψε στη ζωή μου χωρίς να την επιδιώξω. Και θα συνεχίσω να μην την επιδιώκω. 

Μου αρέσει να είμαι χρήσιμος στην κοινωνία. Προσπαθώ να κάνω αυτό που μου είχε πει ο πατέρας μου. Κάποιες φορές τα καταφέρνω, κάποιες άλλες λιγότερο. Δεν πειράζει.

Ελπίζω να μη βαρεθείτε με τις αναρτήσεις μου. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου. 
Πάντα με σεβασμό και ευγένεια.

Αγαπητοί συνταξιδιώτες, καλό μας ταξίδι λοιπόν!


5 σχόλια: